x 
Καλάθι - 0,00 €

Καλάθι

Το καλάθι σας είναι άδειο.

Ελεύθερη Ώρα

Έβαλε τον λύκο (Γεραπετρίτη) να φυλάει τα πρόβατα του ΟΣΕ!

Ασφυκτικά πιεσμένος ο Μητσοτάκης για να σωθεί

υπονομεύει τον εαυτό του με σπασμωδικές κινήσεις

Αγωνιώδεις προσπάθειες να σώσει ό,τι

μπορεί να σωθεί ενόψει των εκλογών!!!

Έντρομος από το τραγικό δυστύχημα ο Πρωθυπουργός, και ασφυκτικά πιεσμένος, για να σωθεί, υπονομεύει μόνος του τον εαυτό του με σπασμωδικές κινήσεις που θα επιφέρουν τα χειρότερα! Έτσι, μετά τη δραματική παραίτηση του αχΚώστα Καραμανλή, διόρισε στη θέση του τον υπουργό Επικρατείας Γιώργο Γεραπετρίτη!!! Δηλαδή, τον άνθρωπο εκείνο ο οποίος είναι συνδεδεμένος ποικιλοτρόπως με τις εταιρείες που αναλαμβάνουν έργα στο δημόσιο και φυσικά στον ΟΣΕ!!! Δηλαδή, έβαλε το λύκο να φυλάει τα πρόβατα - όπως λέει σοφά ο λαός μας!

Με την πλάτη στο καναβάτσο πλέον ο Κυριάκος Μητσοτάκης κλείνει τη θητεία του άδοξα και ίσως ντροπιασμένα αφού δεν είχε την τόλμη ή την πολιτική εξυπνάδα να προκηρύξει εκλογές όταν έπρεπε και όταν και η κυβέρνηση και η κοινωνία, λίγους μήνες πριν, ήταν αισιόδοξες και ζούσαν κλίμα ευφορίας και νίκης. Και η απόφασή του να σηκώσει το γάντι και να προκηρύξει νωρίτερα εκλογές ήταν απείρως ευκολότερη και ακίνδυνη αφού τον προκάλεσε και το ζήτησε ο Τσίπρας! Έτσι υπέπεσε στο ολέθριο σφάλμα να παραμείνει στην κυβέρνηση, σφάλμα στο οποίο υπέπεσε ο Τσίπρας αντίστροφα! Εκείνος προσέφυγε νωρίτερα στις εκλογές, όταν εκ των υστέρων φάνηκε ότι θα τις κέρδιζε άνετα τον Οκτώβριο! Στις Ευρωεκλογές του Μαΐου του 2019 είχε πάρει μόλις 23.75% και ανέλαβε μόνος του τον προεκλογικό αγώνα για τις εκλογές του Ιουλίου του 19 κατορθώνοντας να πιάσει το 31,53 % έναντι 39,85% της Ν.Δ. Ο Τσίπρας λοιπόν έχασε πηγαίνοντας πρόωρα στις εκλογές το 19, ενώ τώρα φαίνεται ότι ο Μητσοτάκης θα τις χάσει πηγαίνοντας καθυστερημένα στην ώρα τους!!!

Η κυβερνητική προπαγάνδα αυτές τις δύο μέρες προσπαθεί να ρίξει τις ευθύνες στον σταθμάρχη χαρακτηρίζοντας την τραγωδία αποτέλεσμα ανθρώπινου σφάλματος. Έφταιγε δηλαδή ο σταθμάρχης! Και δεν έφταιγε η κυβέρνηση. Δεν έφταιγε ο υπουργός. Δεν έφταιγε το κράτος. Δεν έφταιγε ο ΟΣΕ. Δεν έφταιγαν οι εταιρείες. Δεν έφταιγαν οι αρμόδιοι παράγοντες! Έφταιγε μόνο ο σταθμάρχης και η κακιά ώρα! Είναι όμως έτσι τα πράγματα;

Αν λειτουργούσε το σύστημα ενδοεπικοινωνίας θα μπορούσε ο σταθμάρχης να επανορθώσει το σφάλμα του που ήδη είχε αντιληφθεί, και έτσι θα ειδοποιούσε το τρένο να σταματήσει, έστω και την τελευταία στιγμή. Δεν μπόρεσε γιατί δεν υπήρχε επικοινωνία. Αν λειτουργούσε το ηλεκτρονικό σύστημα διαχείρισης των δρομολογίων, όπως γίνεται σε όλα τα ευρωπαϊκά κράτη, πάλι θα υπήρχε σωτηρία. Αν λειτουργούσε το σύστημα φωτοσήμανσης, πάλι οι μηχανοδηγοί θα μπορούσαν να αποφύγουν τη σύγκρουση! Ούτε αυτό λειτουργούσε. Και αν εγώ είχα καρούλια, θα ήμουν αραμπάς!!! Με εγκληματικό τρόπο λοιπόν το κράτος, δηλαδή οι κυβερνήσεις του, από το σωτήριον έτος 2000 δεν έπραξαν αυτό που έπρεπε για να έχουμε ένα σύγχρονο σιδηροδρομικό δίκτυο. Δεν έκαναν σωστή αξιοποίηση των κρατικών και ευρωπαϊκών κονδυλίων. Δεν αξιοποίησαν τα σύγχρονα συστήματα που είχαν στη διάθεσή τους. Δεν προχώρησαν τις απαραίτητες διαδικασίες ώστε οι διαγωνισμοί των έργων να είναι διαφανείς, οι εταιρείες συνεπείς και νομοταγείς και τα έργα να αποπερατωθούν στην ώρα τους.

Αντίθετα, παρατηρήθηκε σπατάλη του χρόνου! Χρειάστηκαν 23 χρόνια για να έχουμε κάτι χειροπιαστό που τελικά δεν το είχαμε. Παρατηρήθηκαν απαράδεκτες καθυστερήσεις, διαγκωνισμοί εταιρειών, διαπλοκή και κατάχρηση πόρων σε άσκοπες αλλά προσοδοφόρες διαδικασίες. Ήδη η χώρα μας παραπέμφθηκε στο Ευρωπαϊκό Δικαστήριο επειδή «δεν εκπλήρωσε τις υποχρεώσεις που υπέχει δυνάμει της Οδηγίας για ενιαίο ευρωπαϊκό σιδηροδρομικό δίκτυο»!!! Αλλά και οι συνδικαλιστές των Σιδηροδρομικών με εξώδικα είχαν προειδοποιήσει εδώ και χρόνια ότι βαδίζουμε σε δραματικές καταστάσεις! Κανείς δεν άκουγε. Κανείς δεν έδινε σημασία. Και εμείς ταξιδεύαμε παρέα με το θάνατο 23 ολάκερα χρόνια!

Για να δούμε λοιπόν ποιος φταίει θα πρέπει να δούμε ποιες εταιρείες ενέχονται στα έργα του ΟΣΕ. Ποιοι είναι οι ιδιοκτήτες και μέτοχοι. Ποια συμφέροντα εμπλέκονται. Ποιος διαχειρίζεται τα 4 δις που αφορούν τα έργα και πώς διανέμονται αυτά, σε ποιες εταιρείες και για ποιο έργο; Αληθεύει το γεγονός ότι πληρώνεται συγκεκριμένη εταιρεία με τουλάχιστον 250 εκατ. για να ελέγχει την πορεία και των κονδυλίων και των έργων που γίνονται; Ποιος ευθύνεται επί τέλους για την μη εγκατάσταση και λειτουργία όλων των ενδεδειγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων; Ο εισαγγελέας μου φαίνεται ότι θα έχει να κάνει μεγάλη και σπουδαία δουλειά… Αν προλάβει βέβαια…



e-genius.gr ...intelligent web software