x 
Καλάθι - 0,00 €

Καλάθι

Το καλάθι σας είναι άδειο.

Εμμονές σχεδόν 400 εκατομμυρίων από το ΓΕΕΘΑ για ναυστάθμους που το ΠΝ δεν έχει ζητήσει!

| Επικαιρότητα

ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΕΔΩ

ΣΤΕΙΛΤΕ ΜΗΝΥΜΑ

Σε μια εποχή που οι ανάγκες του Πολεμικού Ναυτικού αυξάνονται, η κυβέρνηση αποφασίζει να εμμένει σε μια απόφαση που έχει χαρακτηριστεί ακόμα και από υψηλά ισταμένους του ΠΝ ως εγκληματική. Σίγουρα πάντως πολύ δαπανηρή τη στιγμή που στις Ένοπλες 

Στα περίπου 105 εκατομμύρια που ετοιμαζόμαστε να σπαταλήσουμε στον Αλμυρό, προσθέστε και τα 280 εκατομμύρια που θα σπαταληθούν για να «ενισχυθεί» ο Ναύσταθμος στη Σούδα! Η εισήγηση του Πολεμικού Ναυτικού προέβλεπε μόνιμη ναυτική παρουσία στη Σούδα με πολύ μικρότερο κόστος, αλλά προτιμάμε την…ακριβή λύση. Ίσως γιατί αυτή θέλουν οι Αμερικανοί.

Το καλό με διαδίκτυο είναι ότι φέρνει στο φως όσα η κάθε κυβέρνηση θα ήθελε να επιμελώς να κρύψει. Η κατασπατάληση δημοσίων πόρων είναι σίγουρα μία από αυτές τις περιπτώσεις. Αν η κατασπατάληση συνδυάζεται και με το αφήγημα για εξοπλισμούς, η ανάγκη για συγκάλυψη γίνεται ακόμα πιο επικτακτική. Αν και στην Ελλάδα 2.0 είναι μάλλον ανούσια μια τέτοια πρακτική, όπως έχει δείξει η εμπειρία.

Πρόσφατα διαβάσαμε σε άρθρο της ιστοσελίδα e-thessalia ότι το διοικητικό συμβούλιο του Δήμου Αλμυρού αποφάσισε την παραχώρηση άνευ ανταλλάγματος έκτασης συνολικού εμβαδού 70 στρεμμάτων για τη δημιουργία Ναυστάθμου. Η υπόθεση αφορά την περιβόητη μετεγκατάσταση των αρματαγωγών του ΠΝ.

 

Αν και έχει χυθεί πολύ μελάνι (ματαίως), δυστυχώς αυτή η ολέθρια επιλογή που είναι βέβαιο ότι θα δημιουργήσει πολλά προβλήματα στο ΠΝ πρέπει να υπενθυμιστεί.

  1. Η μετεγκατάσταση των Αρματαγωγών για να μεταφέρουν πεζοναύτες (δηλαδή σπανίως) θα εκτοξεύσει το επιχειρησιακό κόστος για κάθε άλλη επιχείρηση (δηλαδή για την πλειοψηφία) αφού για κάθε άλλη κίνηση πλέον τα πλοία δεν θα βρίσκονται δίπλα.
  2. Θα δαπανηθούν χωρίς ουσιαστικό αντίκρισμα δεκάδες εκατομμυρίων ευρώ για τη δημιουργία νέου ναυστάθμου, όταν ο ναύσταθμος Σαλαμίνας που υποστηρίζει το σύνολο του στόλου έχει σοβαρότατα προβλήματα για τα οποία δεν υπάρχουν χρηματοδοτήσεις.
  3. Η συντήρηση των αρματαγωγών θα αποδειχτεί πολυέξοδη. Τα συνεργεία και η διοικητική μέριμνα βρίσκονται στο ναύσταθμο. Δημιουργία νέου ναυστάθμου θα σημάνει δημιουργία νέων δομών και (το σοβαρότερο) μετακίνηση μονίμου προσωπικού. Από το ναύσταθμο για όσους γνωρίζουν λείπουν ήδη εκατοντάδες εργατικά χέρια, από τα οποία θα αφαιρεθούν κι άλλα.
  4. Επειδή είναι δεδομένο ότι δεν θα μπορούν να δημιουργηθούν επαρκείς δομές υποστήριξης, είναι βέβαιο ότι οι λύσεις (ειδικά σε βλάβες) θα στραφούν σε ιδιώτες. Αυτό είναι βέβαιο ότι θα εκτοξεύσει το κόστος συντήρησης πλοίων που ήδη έχουν ξεπεράσει την 20ετία και θεωρούνται αρκετά ζημιάρικα.
  5. Για να τηρούνται οι διαδικασίες ανάθεσης (που προϋποθέτουν αδυναμία υποστήριξης από το ναύσταθμο) θα πρέπει ή το πλοίο να πηγαίνει (με βλάβη) στο ναύσταθμο για γνωμάτευση και επισκευή, ή να μετακινείται προσωπικό του ναυστάθμου στο Βόλο. Τι σημαίνει αυτό; Νέα εκτόξευση εξόδων.
  6. Παρομοίως επειδή οι επισκευές χρειάζονται υλικά, θα υπάρξει ανάγκη δημιουργίας νέων αποθηκών ή διεύρυνση αναγκών αποστολής τους. Δηλαδή νέα έξοδα.

Ίσως είναι η πρώτη φορά στα παγκόσμια χρονικά που για να εξυπηρετηθεί μία μικρή επιχειρησιακή ομάδα (σε σχέση με το σύνολο των δυνατοτήτων των αρματαγωγών), αντί να μετακινηθεί η «ομάδα», μετακινείται όλος ο ναύσταθμος. Ή πιο σωστά, επειδή δεν μπορεί να μετακινηθεί μόνο, και μετακινείται και δημιουργείται. Ταυτόχρονα θα σημάνει τη μετακίνηση εκατοντάδων οικογενειών με όσα αυτό συνεπάγεται.

Τελικά εκείνη η ατάκα ότι λεφτά υπάρχουν είναι πέρα για πέρα αληθινή και φαίνεται ότι όσες φορές κι αν χρεοκοπήσουμε πάντα θα υπάρχουν λεφτά. Ειδικά αν είναι για πέταμα. Στη συγκεκριμένη περίπτωση για ένα Ναύσταθμο που θα βρίσκεται εγκλωβισμένος μέσα σε κόλπο (για όσους μπορούν να αντιληφθούν τι σημαίνει αυτό). Απλά για ένα ρουσφέτι να ικανοποιηθεί η τοπική κοινωνία.

Διότι αν πιστεύει κανείς ότι ο Δήμος Αλμυρού έδωσε 70 στρέμματα για να γίνουν…. οικήματα, σύντομα θα καταλάβει ότι κάνει λάθος.

TAGS:

elora.gr - Ταυτότητα

Ιδιοκτήτρια εταιρεία: M.V. PRESS ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ ΙΚΕ ΜΕ ΜΟΝΑΔΙΚΟ ΕΤΑΙΡΟ ΤΟΝ ΓΙΩΡΓΟ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟ
Διακριτικός τίτλος: M.V. PRESS
Έδρα: ΛΕΩΦΟΡΟΣ ΒΟΥΛΙΑΓΜΕΝΗΣ 299, ΑΓΙΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ, ΤΚ 17236, ΑΦΜ 801098428 – ΔΟΥ: ΗΛΙΟΥΠΟΛΗΣ, ΤΗΛ: 210 3625095, email: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.
Νόμιμος Εκπρόσωπος/ Διαχειριστής: ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΙΧΑΛΟΠΟΥΛΟΣ  Δικαιούχος του ονόματος τομέα (elora.gr): MV PRESS ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ: ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ ΠΑΠΑΓΕΩΡΓΙΟΥ  ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΣΥΝΤΑΞΗΣ: ΘΕΟΧΑΡΗΣ ΜΠΕΡΤΙΔΗΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΚΔΟΣΗΣ: ΖΑΧΑΡΙΑΣ ΓΕΩΡΓΟΥΣΗΣ

ΔΗΛΩΣΗ ΣΥΜΜΟΡΦΩΣΗΣ ΜΕ ΤΗ ΣΥΣΤΑΣΗ (ΕΕ) 2018/334 ΤΗΣ ΕΠΙΤΡΟΠΗΣ ΤΗΣ 1ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 2018 ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΑ ΜΕΤΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΠΑΡΑΝΟΜΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ ΣΤΟ ΔΙΑΔΙΚΤΥΟ (L63) {ΒΛ. ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡ. 10 ΠΑΡ. 2 ΠΕΡ. Ε' Ν. 5005/2022 ΤΕΥΧΟΣ Α' 236/21.12.2022}



e-genius.gr ...intelligent web software